بيچار تنهايي.............


همه میگن لطافت بارون من میگم شاشیدن آسمون روزمین
by : x-themes

 

 

 

 

 

دلم برای تنهایی میسوزد

 چرا هیچکس او را دوست ندارد مگر او چه گناهی کرده که تنها شده

 جرم تنهایی چیست که هیچکس او را نمیخواهد

دیشب تنهایی از اتاقم گذشت دنبالش دویدم ولی او رفته بود

تنهای تنها نیمه شب او را مرده کنار حوض خانه پیدا کردم

 از گریه چشمانش قرمز بود

 برایش گریستم

آخر او از تنهایی مرده بود

 تنهایی مرد

و من تنها تر شدم....

قالب ظالم

 



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت17:04---4 مرداد 1391
سلام خوبین دوست عزیز
من امیرحسین هستم از وبت خیلی خوشم اومده
خواستم که تبادل لینک کنیم

به وب منم سر بزن خوشحال می شم البته اگه زحمتی نیست
اگر اومدین لطفا ی نظر هم بدید تا بفهمم

عذر می خوام اگه سرتونو درد آوردم

خدانگهدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 4 مرداد 1391 16:6 |- دیوونه سر به هوا -|

ϰ-†нêmê§